כרטיס אשראי לבעלי חשבון מוגבל

הזמנת כרטיס אשראי לבעלי חשבון מוגבל

כיוון שכרטיסי האשראי הפכו להיות שיטת התשלום העיקרית והפופולרית ביותר ברחבי העולם במאה ה- 21, כולנו מחזיקים בכרטיס אשראי כלשהו בארנק. אך מה לגבי אנשים שנקלעו לקשיים כלכליים והבנק אינו מספק להם מסגרת אשראי מספקת עבור הצרכים שלהם? כאן נכנסים לתמונה כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים וכרטיסי אשראי לבעלי חשבון מוגבל. כל מה שתצטרכו לדעת נמצא במדריך הקצר שסיכמנו עבורכם מטה.

 כיום, כמעט בלתי אפשרי להסתדר בלי כרטיס אשראי. בעידן בו מרבית הקניות נעשות דרך מסלקות או דרך האינטרנט, החזקת כרטיס אשראי היא הכרחית בזמן שהשימוש במזומן הולך ופוחת עם השנים. עם זאת, האפשרויות לקבלת כרטיסי אשראי בנקאיים עם מסגרת נוחה אינה אפשרית עבור אנשים רבים, במיוחד אלו הנחשבים בעלי חשבון בנק מוגבל.

מי נחשב בעל חשבון מוגבל?

בגדול, אנשים הנחשבים למוגבלים מבחינת קבלת מסגרת אשראי נוחה או אפילו קבלת מסגרת אשראי כלשהי, הינם אנשים בעלי הכנסה נמוכה, אנשים עם משכנתאות וחובות גבוהים, בעלי עסקים שנכשלים וכדומה. אנשים הנחשבים בעלי חשבון מוגבל לרוב נתקלים בקשיים רבים כשהם רוצים לקבל מסגרת אשראי מהבנק שלהם, ובמקרים רבים הבנק מסרב להעניק להם מסגרת כלל ואפילו לא הלוואות למוגבלים בבנק.

בדיוק בגלל מקרים כאלה, יש אופציות חוץ בנקאיות לקבלת כרטיס אשראי למוגבלים בבנק, ייעודי עבור אנשים בעלי חשבון מוגבל, המאפשר גם להם להנות מהטבות אשראי וממסגרת נוחה.

כרטיס אשראי לבעלי חשבון מוגבל

מה זה כרטיס אשראי לבעלי חשבון מוגבל?

כרטיסי אשראי לבעלי חשבון מוגבל לרוב מונפקים על ידי גופים חוץ בנקאיים, שהם גופים פיננסיים שאינם קשורים לבנק כלשהו ונמצאים תחת פיקוח ורגולציה של משרד האוצר. בין גופים אלה, ניתן למצוא את דואר ישראל, גמ"חים להלוואות, חברות אשראי, חברות ביטוח ועוד. כרטיסי אשראי לבעלי חשבון מוגבל מהווים למעשה הסכם בין החברה המנפקת לבעל הכרטיס שהסכום בו השתמש בעל הכרטיס יוחזר מדי סוף חודש, כשהתנאים והריבית נקבעים תוך התחשבות במצבו הכלכלי של המבקש.

גובה המסגרת אותה תקבלו תלויה אף היא בצרכים ובמצב שלכם, אך כשמדובר בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, לרוב נראה יותר התחשבות במצבם של המבקשים ובמתן תנאים נוחים יותר.

דילוג לתוכן