כרטיס אשראי ללא חשבון בנק

קבלו כרטיס אשראי ללא חשבון בנק

אחד המיזמים החשובים שקמו בישראל בשנים האחרונים בתחום האשראי והפיננסים הוא כרטיס אשראי ללא חשבון בנק. כרטיס אשראי זו הוא כרטיס הניתן בשיתוף פעולה עם חברות אשראי הבינלאומיות המובילות המאפשרות את הטענת הכרטיס באמצעות מזומן או העברת משכורת אל חשבון בנק וירטואלי שנפתח במיוחד עבור הכרטיס אליו מופקדים הכספים הטוענים את הכרטיס. תוכלו להשתמש בכרטיס בהתאם לסכום הטעון בו במאות אלפי בתי עסק בישראל ובמיליוני בתי עסק ברחבי העולם, ברכישות אונליין ועוד. מדובר בכרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר אולם אין מסגרת אשראי הניתנת לכם אלא שהשימוש בכרטיס הוא כנגד הסכום שהטענתם בכרטיס ומוגבל בדרך כלל עד סכום מסוים בהתאם לתנאים הרלוונטיים לזמן קריאת המאמר. נכון לעכשיו הכרטיס יכול להיטען במשכורות של עד 22 אלף שקלים.

כרטיס אשראי ללא חשבון בנק

היכן מקבלים את הכרטיס הזה?

ישנם כל מיני חברות בישראל שחלקן אף משתפות פעולה עם דואר ישראל ובנק הדואר כדי להפיק כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים לאנשים שאינם יכולים לקבל כרטיסי אשראי מהבנק או כרטיסים חוץ בנקאיים מחברות אשראי שונות מסיבות מסוימות. אלה יכולות להיות בשל חשבון בנק מוגבל, הכרזה על פשיטת רגל (חדלות פירעון) או כרטיסים עמוסים בהוצאות עם מסגרת תפוסה שממשיכה לרדת בחשבון והבנק אינו מעוניין להגדיל את המסגרת. בעבר הייתם צריכים לפתוח חשבון בנק בחו"ל בתיווך החברה ולהפיק את הכרטיסים דרך חברות ויזה ומאסטר קארד העולמיות אולם כיום הפעולה היא הרבה יותר פשוטה ומאפשרת לכם לבצע את זה דרך בנק הדואר וכל סניף דואר מרכזי למעשה.

עלויות כרטיס אשראי וההטענה שלו:

כרטיס אשראי ללא חשבון בנק מטעם דואר ישראל תוכלו לקבל בכל סניף של החברות שמנפיקות אותו. תוכלו לבחור מבין 2 אופציות עיקריות: כרטיס אחד המאפשר תשלום ב3 המטבעות: יורו, שקל ולירה שטרלינג או שימוש בכרטיס שני לתשלום אחד. עלות הפקת הכרטיס נכון לעכשיו  היא כ – 49 שקלים והוא תקף ל – 5 שנים. ייתכן שגם יציגו בפניכם אפשרות להפקיד סכום ראשוני מסוים בכרטיס כדי לחסוך את העלות הראשונית של הפקתו. לכל טעינה בכרטיס תהיה עמלה קטנה ותוכלו להשתמש בכרטיס לקניות אונליין, שימוש ישיר בבתי עסק ואפילו למשיכת כספים מהכרטיס באמצעות הכספומט בעת הצורך.

הפתרון הטוב ביותר עבור מוגבלים בבנק:

בישראל יש למעלה ממיליון אנשים החייבים כספים להוצאה לפועל ומאות אלפים מתוכם פושטי רגל. במקרים כאלה אף בנק או גוף אשראי לא יכבד את הבקשה שלהם לקבלת כרטיס אשראי ולכן הפתרון היחיד למוגבלים בבנקים לשימוש בכספי המשכורת שלהם היא על ידי הפקדת המשכורת (או כספים אחרים) לחשבון ייעודי שנפתח עבור הכרטיס בלבד ולהשתמש בכרטיס בהתאם לסכום הטעון בכרטיס.

דילוג לתוכן