כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים : החבר הכי טוב שלנו

כרטיס האשראי מסתובב עמנו כל היום, גם ביציאות קצרות מהבית. לעתים כרטיס האשראי שייך לבנק אך לא תמיד זה המצב. ישנם כרטיס אשראי חוץ בנקאיים ואלו יכולים לספק פתרון נהדר למוגבלים מבחינה כספית בגלל חובות או הלוואות שכבר נלקחו. כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים יכול לעזור לבעלי הכנסה שמסובכים בבעיות שונות כדי שימשיכו לחיות, לקנות ולצרוך את מה שהם צריכים. היכולת להחזיק כרטיס אשראי הכרחית לכל אדם ובלעדיו כמעט בלתי אפשרי להסתדר.

 

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

 

מי מוגבל ביכולתו ונזקק לכרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים?

בין האנשים שנזקקים לכרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים ניתן למצוא אנשים בעלי הכנסות נמוכות, שההכנסה שלהם קטנה שלא מספיקה למסגרת אשראי מבחינת הבנק. אמנם מצב זה יכול להוות בעיה חמורה יותר כיוון שללא אשראי המצב עבורם קשה הרבה יותר. ישנם אנשים שמשלמים משכנתאות למשך שנים ויש להם בעיה במסגרת האשראי כך שהם נזקקים לאשראי נוסף חוץ בנקאי שיסייע להם במסגרת. בנוסף, יכול להיות שמדובר בבעל עסק שהצליח ע לא מזמן אך הוא מאבד הרבה לקוחות בפרק זמן קצר או שהרבה שיקים חזרו וכעת הוא נכנס לבעיות והגבלות.

לפי אלו תנאים אוכל לקבל כרטיס כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים?

כרטיס אשראי למוגבלים הוא התחייבות לעמוד בתשלומיו בסוף החודש, לכן גם מסגרת חוץ בנקאית תבחן את היכולת של הלקוח לעמוד בתנאים ולספק את התכלית ההדדית של מתן אשראי שכזה. הספקות לגבי עמידות הלקוח בתנאים יכולה להגיע מההיסטוריה שלו ובחינת פרטי מצבו האישי לעומק כדי להבין על מה מדובר. מצב שאדם הוגבל בחשבונו או באשראי מהבנק יכול להיגרם בגלל מספר סיבות שיכולות לקרות לכל אחד. גם לקוח שקול ומחושב יכול להיקלע לסיטואציות לא נעימות של תחרות בשוק וקריסת עסק, תהליך רפואי יקר בעקבות תאונה או ייצוג משפטי שמחייב הוצאה של סכומים לא מועטים ולכן יש התחשבות מצד מסגרות שהם לא בנקים. דבר שני, לאדם יכולה להיות הכנסה מסוימת שלפיה יוכל הגוף הנותן לשקול את התנאים וההחזרים העתידיים של הלקוח, כך יש בטחון שהכסף יחזור למרות המצב הרגעי העגום.

 

הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

 

ההבדל בין אדם המוגבל בניהול מצבו הכלכלי לבין אדם בעל חשבון מוגבל:

חשוב להבין כי יש הבדל בין חשבון מוגבל לבין אדם שמוגבל בהוצאותיו. אדם המוגבל בהוצאותיו זהו אדם שמכניס משכורת מסוימת (בדרך כלל משכורת נמוכה) ואילו הוצאותיו גבוהות משמעותית מסך הכנסותיו. על כן הוא נכנס לבור עמוק יותר מדי חודש, אינו יכול לעמוד בהוצאות השוטפות והבנקים לאט לאט סוגרים את המסגרת ו"חונקים" את החשבון עוד יותר. כל עוד לא חזרו 10 שיקים בחשבון בטווח זמן קצר הרי שהחשבון לא הפך למוגבל. כאשר חוזרים 10 שיקים בטווח של שנה, החשבון מוכרז אוטומטית כחשבון מוגבל ועל בעל החשבון מוטלות סנקציות רבות. בין הסנקציות השונות היא סגירת כל כרטיסי האשראי של אותו אדם, סגירת כל מסגרות האשראי הבנקאיות והחוץ בנקאיות שיש לו ועוד. החשבון המוגבל תקף לשנה מהשיק האחרון שחזר אולם הסימון יישאר בבנק ישראל לשנים קדימה וכאשר תרצו לבקש כרטיס אשראי או הלוואה הגופים הפיננסיים יראו את ההערה הזו על שמכם.

אילו סוגי כרטיס אשראי חוץ בנקאי יכולים להתאים במקרים אלו?

כרטיס נטען

זהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בחשבון אך לא רק. כל אדם המעוניין להתנהל עם כרטיס אשראי הנטען בכסף ולא לעבוד לפי חסדיה של חברת האשראי לגובה מסגרת מסוים, אלא לפי כמות הכסף הטעון בכרטיס, יוכל להפיק כרטיס נטען שכזה מכל סניף מרכזי של דואר ישראל. הכרטיסים הנם בינלאומיים וניתן להשתמש בהם ככרטיסי אשראי לכל דבר בבתי עסק, משיכת כסף מהכספומט וכמובן לרכישות אונליין ואפילו בבתי עסק בחו"ל. החיסרון הוא כמובן שצריך לוודא שהם טעונים מפעם לפעם. ניתן אפילו להעביר אוטומטית את המשכורת שלכם לחשבון הכרטיס כדי שכספים אלו לא יבלעו בחשבון הבנק שלכם.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים

ישנם עדיין כמה גופים פיננסיים חוץ בנקאיים המעוניינים לזכות בלקוחות בכל מחיר ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלהם וזאת על ידי מתן כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים במסגרת נמוכה בדרך כלל גם לאנשים הנמצאים במצב סבוך כלכלית. התנאים יהיו גמישים יותר אולם גובה המסגרת שתוקצה לכם תהיה בהתאם להתחייבות שלכם לעמידה בתשלומים החודשיים, בהגשת טפסים ובדיקת הרקע שלכם ובבחינת גובה ההלוואות שלכם.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בבנק

אם תסתובבו ברחוב ותושיטו יד אל הכיס או התיק שלכם, ככל הנראה תמצאו לפחות מספר פריטים שכל אחד נושא עימו – מפתחות לבית, טלפון וארנק עם כרטיס אשראי. אלו בדיוק אותם דברים שנראה שבלעדיהם אי אפשר להסתדר, וכרטיס אשראי הוא ללא ספק אחד מהם. אשראי משמש אותנו למגוון פעולות שונות באופן יומיומי, אך מה קורה כשחשבון הבנק שלנו מוגבל? במאמר הבא נסביר על כרטיס אשראי חוץ בנקאי למי שחשבון הבנק שלהם הוגבל.

הצורך בכרטיס אשראי למוגבלים

מכירים אזרחים שמצליחים להתנהל כיום ללא אשראי מהבנק? ככל הנראה שלא. אשראי מהבנק מאפשר לנו לעמוד בתשלומים שונים ובהתחייבויות שונות. בין אם מדובר על הוצאות שאנחנו מבצעים באופן קבוע וידוע, כמו תשלומים חודשיים, ובין אם מדובר על הוצאות אחרות, כמו קניות של מוצרי מזון בסופר או רכישות של מוצרים שונים. הנקודה היא שבמציאות הנוכחית, התנהלות בלי כרטיס אשראי עם מסגרת שמתאימה להוצאות שלנו היא דבר כמעט בלתי אפשרי.

כרטיס אשראי – מהבנק או לא מהבנק

כרטיס האשראי שיש לאזרח, או כרטיסי האשראי שיש לו, יכולים להיות מטעם הבנק או מטעם גופים אחרים. באופן כללי, הבנקים מציעים ללקוחות שלהם כרטיסי אשראי מטעמם. למרות זאת, ישנן חברות מימון פרטיות, שמציעות כרטיסי אשראי שאינם קשורים אל הבנק.

חשבון מוגבל בבנק

הבעיה עם כרטיס אשראי מטעם הבנק היא מצב בו חשבון הבנק שלכם מוגבל. חשבון בנק עשוי להיות מוגבל בעקבות מספר סיבות. באופן עקרוני, חשבון בנק מוגבל עקב צ'קים ללא כיסוי של הלקוח.

צ'קים שמחולקים ללא גיבוי יעידו לבנק על סיכון פוטנציאלי ויובילו להגבלה של החשבון. החשבון עשוי להיות מוגבל גם עקב הגבלות חיצוניות של גופים כמו הוצאה לפועל, עקב הכנסות אפסיות לאורך זמן או עקב הלוואות שהלקוח לא מחזיר לבנק בקצב שתוכנן.

אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בבנק

אשראי חוץ בנקאי הוא אחד הפתרונות למי שמוגבל בחשבון הבנק שלו. מי שחשבון הבנק שלו מוגבל, עשוי למצוא את עצמו מנסה לבצע סליקה שוב ושוב באמצעות כרטיס האשראי שלו, אך ללא הצלחה.

כאשר פונים אל חברת מימון פרטית שמציעה אשראי חוץ בנקאי, ניתן למעשה להשתמש בכרטיס אשראי שאינו מטעם הבנק, גם אם חשבון הבנק שלכם מוגבל. לכן, זהו אחד הפתרונות הראשוניים עבור אנשים שלא מצליחים להשתמש באשראי שלהם עקב חשבון בנק מוגבל.

כיצד כרטיס אשראי חוץ בנקאי מסייע למוגבלים בחשבון?

כרטיס אשראי חוץ בנקאי מעניק מסגרת חדשה ללקוח. אין קשר בין מסגרת האשראי שהייתה ללקוח בבנק לבין מסגרת האשראי שתהיה ללקוח בכרטיס האשראי החוץ בנקאי שהוא יחליט להנפיק.

באמצעות כרטיס האשראי החדש, הוא יוכל לעמוד בהתחייבויות השונות ובהוצאות השונות שיש לו. למשל, בעל עסק שהאשראי שלו הוגבל, יוכל לשלם משכורות, לשלם לספקים ולהמשיך לקיים את העסק שלו. אדם אחר יוכל להמשיך להתקיים מבחינה כלכלית ולרכוש לעצמו מוצרי מזון הכרחיים.

קביעת המסגרת

מסגרת האשראי החוץ בנקאי נקבעת בצורה שתואמת באופן ברור את הלקוח שמבקש את האשראי. מבחינת החברה הפרטית שתיתן לכם אשראי, היא רוצה לוודא שתהיו מסוגלים לעמוד בתשלומים החודשיים.

לכן, חברת האשראי החוץ בנקאי תבחן כמה פרמטרים שונים שלפיהם היא תקבע את גובה המסגרת. המסגרת תקבע בין היתר לפי ההכנסות האחרונות שלכם, בין אם אתם שכירים או עצמאים, לפי הרקע שלכם ומקום העבודה ולפי היסטוריית האשראי שלכם.

הבדלים בין כרטיסים שונים

ישנם כמה סוגים של כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שניתן להוציא אם חשבון הבנק שלכם מוגבל ואתם בכל זאת זקוקים לאשראי כלשהו. האשראי הראשון הוא החוץ בנקאי שמונפק על ידי חברות מימון שונות.

האשראי השני הוא כרטיס נטען, אותו ניתן להוציא בדואר ישראל. מדובר על כרטיס בין לאומי שכל בית עסק אמור לקבל. בכרטיס זה נטען מראש סכום כספי מסוים, איתו צריך להתנהל בעל הכרטיס.

הסיבות להענקת מסגרת אשראי חוץ בנקאית

לא מעט אנשים שנמצאים במצב כספי בעייתי, הכולל הגבלה של חשבון הבנק, תוהים מדוע שחברת מימון פרטית תעניק להם אשראי חוץ בנקאי. חשוב להבין שחברות אלו מרוויחות גם באמצעות מתן אשראי, דרך עמלות מסוימות, כך שכל עוד הן סבורות שתוכלו לעמוד בהתחייבויות הן יעניקו לכם אשראי עם מסגרת מתאימה.

עמידה בהתחייבויות

האשראי החוץ בנקאי ניתן גם ללקוחות שמוגבלים בבנק שלהם, בתנאי שהם יהיו מסוגלים לעמוד בהתחייבויות ובתשלומים. זאת הסיבה מדוע המסגרת ניתנת באופן מותאם להכנסות של הלקוח בין היתר. לכן, חשוב שתקפידו על הוצאות שלא חורגות מהמסגרת, על מנת שתעמדו בהתחייבויות שלכם אל מול חברת המימון הפרטית.

בחירת גוף חוץ בנקאי

ישנן חברות רבות כיום בשוק שמציעות כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים לאנשים שמוגבלים בחשבון הבנק שלהם. בתהליך הבחירה של הגוף החוץ בנקאי שיעניק לכם אשראי, שימו לב שמדובר בגוף אמיתי ומוכר, על מנת שלא תסתבכו עוד יותר מבחינה כלכלית.

 

 

כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא סוג של כרטיס תשלום שמונפק על ידי גורם שאינו בנק. הוא משמש בדרך כלל לתשלום עבור סחורות ושירותים ויכול לשמש כחלופה למזומן או צ'קים. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים עשויים להציע הטבות כגון נקודות תגמול, ללא עמלה שנתית ושיעורי ריבית נמוכים, בין היתר.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים למוגבלים מציעים בדרך כלל תנאים ותנאים גמישים יותר מכרטיסי בנק מסורתיים, והם משמשים לעתים קרובות לבנייה מחדש של אשראי לאנשים עם היסטוריית אשראי גרועה או מוגבלים בבנק

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים למוגבלים בבנק זמינים לאנשים שיש להם חשבון מוגבל בבנק או ללא גישה לשירותים בנקאיים מסורתיים. ניתן להשיג כרטיסים אלו ממגוון ספקים, כולל חברות כרטיסים בתשלום מראש, מלווים מקוונים ומוסדות פיננסיים חלופיים. לפני הגשת בקשה לכרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים , חשוב לבדוק את העמלות והריביות הנלוות לכך. בנוסף, עליכם לעיין בתנאים וההגבלות של ספק הכרטיסים לפני ההרשמה.

בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים יש בדרך כלל עמלות וריביות גבוהות יותר מאשר כרטיסי אשראי בנקאיים רגילים. העמלות והריביות משתנות בהתאם למנפיק הכרטיס, לכן חשוב להשוות בין כרטיסים שונים לפני הגשת הבקשה. בדרך כלל, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים למוגבלים עשויים לכלול עמלה שנתית, עמלת עסקה זרה, עמלת העברה יתרה ודמי מקדמה במזומן. הם עשויים גם להיות בעלי ריבית גבוהה יותר מאשר כרטיסי אשראי בנקאיים. הקפידו לקרוא את התנאים וההגבלות של כל כרטיס לפני הגשת הבקשה כדי לוודא שאתם מבינים את כל העמלות ושיעורי הריבית הקשורים.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מציעים מספר יתרונות על פני כרטיסי אשראי רגילים שהונפקו על ידי הבנק. לעתים קרובות הם מגיעים עם ריביות נמוכות יותר, תנאי החזר גמישים יותר ופחות עמלות. בנוסף, קל יותר להשיג כרטיסים חוץ בנקאיים מאשר כרטיסים שהונפקו על ידי הבנק, מכיוון שהם אינם דורשים בדיקת אשראי או דרישות הכנסה מינימלית.

הגשת בקשה לכרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים היא פשוטה וקלה. כל שעליכם לעשות הוא לבקר באתר האינטרנט של המוסד המנפיק, למלא את טופס הבקשה המקוון ולהגישו עם כל המסמכים הנדרשים. בדרך כלל לוקח בין כמה דקות לכמה ימים לקבל אישור, בהתאם לקריטריונים של המוסד. לאחר האישור, תקבלו את כרטיס האשראי שלך בדואר תוך 7-10 ימי עסקים.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מונפקים על ידי חברות שאינן בנקים מסורתיים. כרטיסים אלה עשויים להיות מוצעים דרך קמעונאים, חברות תעופה או חברות אחרות ולהציע תוכניות תגמולים, הטבות ותכונות שונות מאשר כרטיסים מסורתיים שהונפקו על ידי בנק. לכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים עשויים להיות גם תנאים והגבלות שונים כגון עמלות גבוהות יותר, מגבלות נמוכות יותר או ריביות גבוהות יותר ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לפני ההרשמה לאחד מסוגי הכרטיסים הללו.

כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מציעים מספר יתרונות למוגבלים בבנק. ראשית, קל יותר להשיג אותם מאשר כרטיס אשראי בנקאי רגיל, מכיוון שהם אינם דורשים בדיקת אשראי מקיפה. שנית, לעתים קרובות יש להם שיעורי ריבית נמוכים יותר והם יכולים לעזור לך לבנות את ציון האשראי שלך לאורך זמן. לבסוף, כרטיסים אלה מספקים גמישות רבה יותר מבחינת אפשרויות תשלום ותוכניות תגמול שיכולות לעזור לך לחסוך כסף ברכישות או בהוצאות נסיעה.

תהליך הגשת הבקשה לקבלת כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים בבנק. כדי להגיש בקשה לכרטיס אשראי חוץ בנקאי, עליכם למלא טופס בקשה מקוון הכולל מידע בסיסי כמו שמכם, כתובתכם, מצב התעסוקה וההכנסה שלכם. כמו כן, יהיה עליכם לספק הוכחת זהות כגון רישיון נהיגה או דרכון בתוקף. ייתכן שיידרש גם תיעוד נוסף בהתאם לדירוג האשראי שלכם. לאחר שיבדקו את בקשתכם וימצאו שאתם זכאים, ישלחו לכם מייל עם פרטי הכרטיס והנחיות כיצד להפעילו.

בדרך כלל, מוגבלים בחשבון בבנק חייבים לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי לקבל אישור לכרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים. זה כולל הכנסה קבועה וציון אשראי טוב, כמו גם התיעוד המתאים כגון הוכחת זהות והוכחת כתובת. בנוסף, מלווים רבים דורשים פיקדון מראש כדי להבטיח קו אשראי. צרו קשר ישירות עם גוף מלווה חוץ בנקאי כדי לדעת יותר על הדרישות הספציפיות שלו עבור כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים.

דילוג לתוכן