הלוואה לחשבון מוגבל

מה זה הלוואה לחשבון מוגבל ?

חשבון מוגבל הוא חשבון שבו חוזרים 10 שיקים בטווח של שנה. כאשר החשבון הופך להיות מוגבל הוא מוגבל למשך שנה קדימה, זה אומר שלא תוכלו להשתמש בשיקים, שיבטלו לכם את מסגרות האשראי והעו"ש וסביר להניח שהבנק לא ייתן לכם יותר שקל עד שתנקו את המוניטין שלכם. גם לאחר שנה, כאשר החשבון שלכם ישתחרר מההגבלה, במידה ובתוך 3 שנים שוב החשבון שלכם יוגבל אתם תיחשבו למוגבל חמור. לכן אתם צריכים לוודא שבמידת הצורך יהיה לכם לפי לפנות.

נטילת הלוואה כאשר החשבון מוגבל ?

דווקא בגלל שהחשבון שלנו מוגבל, שקצצו לנו את כל הנוצות מהכנפיים, חסמו לנו את מסגרות האשראי, את האפשרות להשתמש בשיקים ועוד. דווקא אז ייתכן ונצטרך הלוואה שתעזור לנו לעבור את החודש-חודשיים הקרובים, לעמוד בהוצאות השוטפות שטרם מצאנו להן פתרון הולם ועוד. לדוגמה: אם פיזרנו שיקים לספקים או לרכישת מזון בתשלומים החודשים האחרונים, ההוצאות ממשיכות חודשים קדימה עם התשלומים. אם פתאום החשבון שלנו יוגבל, השיקים יחזרו אוטומטית ולא רק שנצטרך להמציא מזומן בהקדם לרשתות המזון להן נתנו שיקים אלא גם לשלם עמלות יקרות לבנקים עבור כל שיק שחזר.

קבלת הלוואה לחשבון מוגבל

איך אפשר לקבל הלוואה כשהחשבון שלנו מוגבל ?

חשבון מוגבל זה סימון בעייתי בחשבון שלנו ובנתוני האשראי שלנו בכלל אז איך נוכל בכלל לקבל הלוואה? ובכן מהבנק אתם לא תוכלו לקבל הלוואה אבל מגוף חוץ בנקאי אחר ייתכן וכן. יש לא מעט גופים, עמותות, קרנות וסוגים שונים של הלוואות שניתן לקחת גם במידה והחשבון שלכם מוגבל. כך למשל תוכלו לקחת הלוואה למוגבלים בבנק בעלי חשבון מוגבל ולהחתים ערבים שהמצב בחשבון שלהם תקין, להציע את קרן הפנסיה שלכם (או חלק ממנה כאמור) כערבות להלוואה או אפילו את הרכב שלכם או נכס אחר בעל ערך שבבעלותכם כערבון.

מה יהיו תנאי ההלוואה ?

זה כמובן עשוי להשתנות בין גוף אחד לאחר ובהתאם לסוג ההלוואה והמצב הפרטי שלכם. למשל אם החשבון שלכם הוגבל ואתם בעלי עסקים, תצטרכו כסף כדי להמשיך לנהל את העסק וכדי להחזיר את עצמכם למסלול אז תוכלו לבקש הלוואה לחשבון מוגבל בערבות המדינה מעמותות שונות המסייעות לעסקים להתקיים ולהתפתח. התנאים עשויים להיות נוקשים יותר ככל שמצבכם בחשבון ובדירוג האשראי קשה יותר אולם לא בלתי אפשרי.

דילוג לתוכן