גמ"ח הלוואות חרדי בכל הארץ

גמ"ח הלוואות חרדי

כאשר אנו באים לקחת הלוואה מהבנק או מגוף פיננסי אחר הוא בודק אותנו עד עצם נשמתנו. הגוף המדובר רוצה לדעת מי אנחנו, מאיפה אנחנו, כמה ילדים יש לנו, כמה אנחנו מכניסים, כמה אנחנו מוציאים, אילו הלוואות יש לנו ועוד. לעתים רבות אנו מרגישים שאין מישהו שבאמת מבין אותנו בצד שני וכי הפקידים של הבנק (או גוף פיננסי אחר) פשוט מדברים אתנו מתוך תסריט שיחה שהדריכו אותם לגביו ובמידה ואדון קומפיוטר יחליט לסמן אותנו בצורה חיובית בדירוג האשראי שלנו אז נוכל לזכות להלוואה או מסגרת אשראי. כאשר הקהל החרדי מחפש אחר הלוואות בשל מצוקה כלכלית או צורך מסוים בכסף הוא יחפש אחר גמ"ח הלוואות חרדי. הוא יעשה זאת מסיבה אחת פשוטה והיא שהאנשים בצד השני יוכלו להבין ולהזדהות עם אורח החיים של אותו מבקש הלוואה כי הם מגיעים מאותו רגע, בעלי אג'נדות דומות ומבינים את החשיבות בעזרה ליהודי אחר.

גמ"ח הלוואות חרדי

היתרונות של גמ"ח הלוואות חרדי

כאשר פונים לקבלת הלוואת גמ"ח (גמילות חסדים) אנו יודעים שהמניע לתת את ההלוואה ולעזור ליהודי אחר הוא מניע טהור. המניע הוא לעזור לאותו אדם וכך גם הרצון לתת את ההלוואה למי שבאמת צריך אותה. כמובן שיתבצעו בדיקות שונות אודות אותו אדם אבל הבדיקות לא יהיו כדי לבדוק כמה הוא מסכן ולכן לא יכול לקבל את ההלוואה אלא להיפך – לוודא שהאדם הוא אינו בעל כושר החזר תקין ברמה כזו שהוא יכול לקחת הלוואות רגילות ורק רוצה לנצל את העובדה שמדובר בהלוואות ללא ריבית. העמותות המספקות הלוואות גמ"ח חרדי יגיעו מתוך רצון לעזור ולא כביזנס המחפש איך להרוויח עליכם את הריבית הגבוהה ביותר. זה לא אומר שלא תצטרכו להחזיר את ההלוואה בתשלומים מדי חודש אולם לא יגבו מכם ריבית על ההלוואה וגם תנאי הקבלה הרבה יותר גמישים.

איך מקבלים גמ"ח הלוואות חרדי?

בהנחה שאתם באמת זקוקים לכסף ואין לכם מוצא אחר תוכלו לבקש הלוואת גמ"ח. לעתים העמותות יהיו מופעלות על ידי חרדים, לעתים על ידי זרם אחר בדת וגם התורמים מגיעים מכל כנפי הדת. המשותף לכולם הוא הרצון לעזור ליהודים אחרים ולהיות שותפים למצוות גמילות חסדים. לאחר שתגישו את הבקשה תצטרכו לקבוע פגישה פיזית עם האגודה/עמותה המספקת את ההלוואה. תצטרכו להציג ערבים בהתאם לגובה ההלוואה שביקשתם. ככל שהיא גבוהה יותר תצטרכו להביא אתכם יותר ערבים. לאחר מכן הוועדה תדון בבקשה שלכם ובמידה ותאושר הכסף יועבר לחשבונכם או תקבלו שליח עם שיק בנקאי בהתאם לבחירתכם.

דילוג לתוכן