הלוואות רק למוגבלים

מאילו סיבות ניתן לבקש הלוואות רק למוגבלים

במידה ואדם הלוקח הלוואה מהבנק לא מקיים את חלקו בעסקה, הוא חושף את עצמו להגבלות מהבנק ויכולתו לקבל הלוואה נוספת מתדרדרת משמעותית. כמו כן, אם לקוח בנק מסוים מפספס בפרק זמן קצר תשלום עבור יותר מעשרה צ'קים, אז חשבונו עלול להיות גם כן מוגבל, והוא לא יוכל לקחת הלוואות בנקאיות, לבצע משיכת יתר ולהשתמש בכרטיסי אשראי. תקופת ההתיישנות נמשכת שנה אחת והופכת את ההתנהלות הפיננסית למסובכת למדי. במקרים אלו פתרון נוח עבור אנשים אלו יכול להיות קבלת הלוואות רק למוגבלים.

מי נותן הלוואות רק למוגבלים

חשוב לציין כי גם כאשר מסתיימת תקופת ההתיישנות על חשבון בנק מסוים, לקוח הבנק כבר סומן כבעייתי מבחינת הגופים הפיננסיים ולכן ייתכן כי יתקשה לקבל הלוואות בעתיד. יתרה מכך, אם אותו אדם ימשיך בפעילות כלכלית לא מחושבת, אזי הוא עלול למצוא את עצמו בסטטוס מוגבל קפדני, כאשר כבר יהיו סנקציות על כל חשבונותיו הקיימים בבנקים בישראל.

הלוואות רק למוגבלים

עם זאת, כיום לקוחות עם היסטוריית אשראי בעייתית עדיין יכולים לקבל הלוואות רק למוגבלים. הדבר נעשה בעיקר באמצעות פנייה לארגונים חוץ בנקאיים שונים. חברות פרטיות אלו, שאינן נצפות מקרוב על ידי הרגולטורים, מחמירות פחות מבחינת קריטריונים ללווים פוטנציאליים ולכן יכולות להציע להם מגוון רחב של מסלולי אשראי משתלמים. החיסרון בקבלת הלוואות למוגבלים ואשראי מחוץ בנקים מתבטא בעיקר בריביות גבוהות יותר. אך מצד שני, פעמים רבות זה הוא הסיכוי לקבל את הסכומים הנדרשים. בכל מקרה, על מנת להימנע מעמלות מופרזות, מומלץ כמובן לבצע סקר שוק מעמיק ולהתייעץ עם מומחים בתחום.

דילוג לתוכן