הלוואה ללא בדיקת זכאות

איך מקבלים הלוואה ללא בדיקת זכאות ?

לעתים דווקא במצב הכלכלי הכי קשה שאנו נמצאים, שבו ייתכן והסימונים שלנו בחשבון ובדירוג האשראי שלנו נמוכים ואנו נמצאים במצב כלכלי קשה – דווקא אז אנחנו נצטרך כסף כדי לצאת מהמצב הכלכלי הקשה או כדי לעבור את החודש. דווקא אז אף אחד לא יהיה שם בשבילנו ולא ירצה להעניק לנו הלוואה. ובכן תמיד אפשר למצוא מי שיעזור וייתן הלוואה אולם חשוב לשים לב ממי לוקחים את ההלוואה ולשים לב לחוזה שאנו חותמים עליו ותנאי ההלוואה.

מהי בדיקת זכאות ?

בדיקת זכאות היא בדיקה אותה מבצע הבנק או גופי מימון שונים לפני שהם מאשרים ומספקים למישהו הלוואה או אפילו כרטיס אשראי עם מסגרת לשימוש. בדיקת זו כרוכה בבדיקת דירוג האשראי שלכם, בבדיקת ההיסטוריה שלכם והסימונים שלכם בבנק ישראל, בדיקה של ההתנהלות שלכם בחשבון בחודשים האחרונים, בדיקה של ההכנסות שלכם, סך החובות וההתחייבויות שלכם ועוד.

הלוואה ללא בדיקת זכאות

למה שיתנו לי הלוואה ללא בדיקת זכאות ?

הרבה תלוי עבור מה משמש הכסף. למשל אם הכסף מיועד לטיפול רפואי כזה או אחר עבורכם או עבור בן משפחה קרוב ייתכן ובדיקת הזכאות לא תשנה עבור אותו גוף מימון וכי יספיק להם להחתים אתכם על חוזה. חלק פשוט יבדקו את ציון דירוג האשראי שלכם בלבד וחלק עשויים להסתמך רק על מקום העבודה שלכם וההכנסה שלכם. לדוגמה אם עו"ד או רופא עם מקום עבודה מסודר זקוקים להלוואה, ייתכן ולא תתבצע אפילו בדיקת זכאות מעבר לכך. יש עמותות שונות המספקות הלוואות כעזרה לאוכלוסיות מוחלשות למשל ולכן אין טעם בבדיקת הזכאות אלא בעמידה בתנאי ההלוואה הנדרשים.

ממה חשוב להיזהר בהלוואות מסוג זה ?

כאשר אתם באים לקחת הלוואה ללא בדיקת זכאות אתם רוצים לוודא היטב ממי אתם לוקחים את ההלוואה. יש היום הלוואות חברתיות, הלוואות למוגבלים בבנק, הלוואות בנקאיות, חוץ בנקאיות ועשרות גופים שונים יכולים לספק לכם את ההלוואה שאתם צריכים אולם ודאו שאכן אותו גוף מורשה מטעם משרד האוצר להעניק לכם את ההלוואה. לא משנה כמה אתם לחוצים לכסף אתם לא רוצים להסתבך עם הלוואות מהשוק האפור או גורמים מפוקפקים אחרים.

דילוג לתוכן