הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק

מה זה הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים בבנק ?

להיות מוגבלים בחשבון בנק זה לא נושא פשוט כלל. הבנק רואה בפעילויות הפיננסיות שלכם ובהתנהלות הכלכלית שלכם סיכון גבוה ולא מותיר לכם אפשרויות לשיפור מצבכם הפיננסי. הגבלה בבנק משמעותה שאינכם יכולים יותר להנפיק צ'קים, להשתמש בכרטיס אשראי, כמו כן, לא תוכלו לקבל הלוואה כי הבנק לא מוכן לקחת על עצמו את האפשרות שלא תוכלו לעמוד בהחזר של ההתחייבויות הבאות שלכם.

מה הן הסיבות להגבלות בחשבון בנק?

הבנקים מגבילים את חשבונות הלקוחות ממספר סיבות כגון: צ'קים רבים חוזרים עקב אי כיסוי בעובר ושב, אי עמידה בתשלומי הלוואה קודמים או הוראות קבע או פתיחת הליכי הוצאה לפועל נגד הבעלים של החשבון. מי שמוגבל בבנק לומד מהר מאוד שההזדמנויות שלו עבור קבלת הלוואה הולכות ומצטמצמות, עד אשר הם מגיעים לאפשרות של הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק.

הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק

הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק – מה כדאי לקחת בחשבון?

זה שאתם לקוחות מוגבלים בבנק שלכם והוא לא מאפשר לכם לקבל הלוואה לא אומר שאתם לא יכול לקבל הלוואה חוץ בנקאית הניתנת לאנשים בעלי הגבלה בחשבון. ישנם כמה ארגונים פרטיים שבאמצעותם ניתנת למוגבלים האפשרות לקבל הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק. חברות אלו מציעות הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק בתנאים מחמירים יותר מהלוואות דרך הבנק עצמו, וזה כדי לכסות ע הסיכון בדבר מתן ההלוואה. המשמעות היא שניתן לקבל הלוואה, אך הריביות יהיו גבוהות מהריביות הרגילות. לכן לפני לקיחת הלוואה כדאי לבדוק מספר הצעות ולהשוות ביניהן.

 

דילוג לתוכן