הלוואות למוגבלים ומעוקלים

קבלת הלוואות למוגבלים ומעוקלים

במידה והלקוח משתמש בצ'קים באופן נרחב, מצב בו אין מספיק נזילות בחשבון הבנק עלול להוביל להגבלת חשבון מהירה תוך זמן קצר. אחת מתוך ההגבלות החלות על לקוחות אלו, כמו על לקוחות שחשבונם מעוקל עקב חובות, היא הוסר היכולת לקבל יותר הלוואה מהבנק, אלא רק להחזיר את יתרת ההלוואה הקיימת בחשבון. מכיוון שההגבלה קיימת למשך שנה שלמה או יותר, בעל עסק שזקוק באופן קבוע לנזילות והלוואות עלול להגיע מצב בו אליו לסגור את העסק עקב אי יכולת לממן את התשלומים הנחוצים. כדי להימנע מכך, יש לו אפשרות לקבל הלוואות למוגבלים ומעוקלים.

הלוואות למוגבלים ומעוקלים

מה יש לעשות על מנת לקבל הלוואות למוגבלים ומעוקלים?

על מנת לקבל הלוואת למוגבלים ומעוקלים, הלקוח צריך לחשוב מעבר לבנק ולפנות לכיוון הלוואה חוץ בנקאית, מחברות ביטוח גדולות או מוסדות פיננסיים פרטיים אחרים. יש לציין כי הלוואה חוץ בנקאית לרוב יקרה יותר והריבית גבוה יותר ממה שניתן לקבל מהבנק. הסיבה לכך היא שקיים סיכון גבוה משמעותית שלא יחזירו את ההלוואה, והמלווים מעוניינים לקזז את הסיכון הזה. עם זאת, אישור הלוואה חוץ בנקאית יכול להיות קל יותר והסיכוי לקבל הלוואה גבוה בהרבה.

לאילו תנאים כדאי לשים לב בעת לקיחת הלוואה חוץ בנקאית?

לקוחות עם חשבון מוגבל יכולים לבדוק את מגוון האפשרויות העומדות לרשותם לקבלת הלוואות למוגבלים ומעוקלים דרך מספר חברות המציאות את השירותים. אך גם אם אתם מרגישים כי אתם חייבים את הכסף, תמיד זכרו לבדוק את כל התנאים עבור קבלת הלוואה. כדאי גם לערוך סקר שוק בין מספר חברות כדי למצוא את ההלוואה המשתלמת ביותר עם אחוזי ריבית הנמוכים ביותר.

 

דילוג לתוכן