הלוואות למוגבלים ומקבלי ביטוח לאומי

קבלת הלוואות למוגבלים ומקבלי ביטוח לאומי

במקרים מסוימים, כמו למשל במקרה של הגבלה בחשבון, יהיה קשה מאוד לקבל הלוואה מהבנק או מכל גוף אשראי אחר. הלוואות למוגבלים ולאנשים המקבלים קצבה מביטוח לאומי אלו הלוואות המתקבלות באופן נדיר על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים, הנותנים את ההלוואה בדרך כלל כדי לסייע לאותם אנשים אך עם ריבית גבוהה מהרגיל ותנאים לא הכי אטרקטיביים. מצד שני קשה יותר למצוא גוף חוץ בנקאי שיספק לנו הלוואה עם הגבלה בחשבון.

מה הכוונה הגבלה בחשבון?

כאשר 10 שיקים חוזרים בחשבון בטווח של שנה, חשבון הבנק נכנס אוטומטית למצב של הגבלה. באותו הרגע נסגרות מסגרות העו"ש, מסגרות האשראי וגם השיקים נחסמים באותו החשבון ועבור בעל החשבון. מכאן שהדרך היחידה להתמודד היא עם מזומן או יצירת קשר עם הפקיד בבנק ובקשה להעביר כספים, במידה והחשבון יהיה בפלוס אך עדיין ימצא בהגבלה.

הלוואות למוגבלים ומקבלי ביטוח לאומי

אז איך מתנהלים?

כאן בדיוק נכנסות הלוואות למוגבלים ומקבלי ביטוח לאומי. הלוואות אלו ניתנות לאנשים בעלי הגבלה בחשבון המקבלים קצבה כלשהי מביטוח לאומי ו/או הכנסה אחרת בטוחה ויציבה שתאפשר לאותו אדם לעמוד בתשלומי ההחזר של ההלוואה שלקח.

היתרונות של הלוואות למוגבלים ומקבלי ביטוח לאומי:

  • הן ניתנות לנו כאשר הבנק וגופים חוץ בנקאיים שונים סוגרים את דלתם בפנינו ולא מוכנים לעזור לנו עם הלוואה דווקא שהכי צריך.
  • הן לא תופסות מסגרת בעו"ש או קשורות למסגרת אשראי כיוון שהחשבון מוגבל.
  • ניתן לפרוס לתשלומים בצורה נוחה יותר ולשמור על תזרים להתמודדות בתקופת ההגבלה.

 

דילוג לתוכן