מחשבון הלוואות בלון לרכב

מה הן הלוואות בלון?

הלוואות בלון הן הלוואות שניתנות ללקוח מסוים כשהוא יודע בוודאות שיש סכום כסף שיגיע אליו בעתיד. למשל, לקוח שיודע שיש לו קרן השתלמות אותה יפדה בקרוב או פיקדון עתיק יומין שאמור להיכנס אל חשבון העובר ושב שלו בקרוב, וכך הלקוח סמוך ובטוח לקחת את ההלוואה לפי הסכום העתידי שאמור להיכנס אל חשבונו.

מחשבון הלוואות בלון לרכב

למה הלוואת בלון היא טובה?

הלוואת בלון מעולה לאנשים שלא מעוניינים להעמיס חשבון הבנק ומסגרת האשראי שלהם בצורה גדולה אך יש להם צורך בכסף מיידי. הם סמוכים ובטוחים שכסף אמור להיכנס בעתיד אך הכסף אינו זמין והקנייה צריכה להיות מיידית, ולמצבים כאלו בדיוק נועדו הלוואות בלון. עם זאת, חשוב להיות בטוחים בכסף העתידי שנכנס כדי שלא נהמר על ההלוואה ללא יכולת להחזיר אותה, ולא לקחת הלוואת בלון אם אנו רק חושבים שהכסף יגיעו.

מחשבון הלוואות בלון לרכב

הלוואה לרכב היא הלוואה חשובה שכמעט כל אחד נתקל בה בסופו של דבר. כל אחד רוצה לנסוע על רכב חדש וטוב אך לא לכולם יש כסף זמין לבצע את הרכישה. כולנו יכולים לקחת הלוואה אך רבים מאתנו נמנעים מהלוואה מהבנק או חברת האשראי או בעצם כל גוף אחר שמוכן לממן את ההוצאה הזו בגלל פחד מההחזרים הרבים ופחד להיכנס לבור תקציבי גדול שיכול להשפיע על ילדינו ועל משק הבית כולו. כדי למנוע מצבים כאלו ולהפיג את החשש, ישנם מחשבונים רבים שיעזרו לכם לחשב את ההלוואות עצמן כולל ההחזרים והריבית בכל חודש.

בהלוואות בלון תשלמו כל חודש רק את הריבית

מה שמעולה בהלוואות בלון והוא מהווה את היתרון המשמעותי בהם משאר סוגי ההלוואות, הוא שבהלוואות בלון במשך כל חודש אתם תשלמו רק את הריבית שכלולה בעסקה. את הסכום המלא תשלמו כאשר תקבלו את הכסף במועד שתנקבו בפני הגוף המלווה. כך למשל אם הלוויתם מאה אלף שקל וכל חודש ההחזר עומד על 5000 שקל והריבית עוד אלף, תשלמו כל חודש במשך כל החודשים רק אלף שקל ובתאריך שתקבלו את הכסף, תשלמו את הסכום עצמו. שיטה זו נוחה יותר מאשר שיטות אחרות אך תלויה בהון עתידי שאמור להיכנס.

דילוג לתוכן