הלוואות לחשבונות מוגבלים

מי נותן הלוואות לחשבונות מוגבלים?

עבור מרבית האוכלוסייה בישראל המצב הכלכלי הוא בהחלט לא פשוט. יוקר המחייה, יוקר הדיור וכמובן בשל המיסים הגבוהים – הכול יקר מסביבנו. בישראל ישנן לפחות כמה מאות אלפי משפחות הסובלות ממצוקה כלכלית בדרגה כזו או אחרת. בעוד ישנן כאלה הנעזרות בגמח"ים ותרומות מכיוונים שונים ישנן משפחות אחרות שאינן רוצות להסתמך על התרומות ומעדיפות להיאבק במצב הכלכלי. כך למעשה הן לוקחות הלוואה למוגבלים כדי לכסות כמה הוצאות ולהקטין את ההוצאות החודשיות, מוצאות דרכים נוספות לייצר עוד כסף וכמובן דרכים נוספות לצמצם בהוצאות. במקרים רבים החשבון של בעלי המשפחה מגיע לידי הגבלה מה שמקשה אפילו יותר את ההתמודדות עם המצב ולכן אותם אנשים זקוקים לשירותי הלוואות לחשבונות מוגבלים.

הלוואות לחשבונות מוגבלים

מהי הגבלה בחשבון ומתי החשבון הופך למוגבל?

חשבון מוגבל הוא חשבון שצבר 10 שיקים חוזרים באותה השנה. ברגע ש-10 שיקים חוזרים בחשבון בשל העובדה שאין כיסוי לשיקים הללו או מכל סיבה אחרת החשבון הופך אוטומטית לחשבון מוגבל. רק בנק ישראל או המפקחים על הבנקים יכולים להביא לידי ביטול ההגבלה וגם זה לאחר פניה באמצעות עו"ד ובמידה והתגלה שההגבלה הייתה טעות. במידה ונכנסתם למצב של חשבון מוגבל הוא יהיה תקף למשך שנה מתאריך ההגבלה ובמהלך השנה הזו יהיה עליכם לספוג סנקציות רבות על החשבון ועליכם בכל הקשור לניהול חשבון, פתיחת חשבונות אחרים והתנהלות עם שיקים וכרטיסי אשראי. למעשה כל הפעילות שלכם בשיקים ובכרטיסי האשראי תושבת ולא יהיה ניתן למשוך שיקים היורדים בחשבון וגם לא לפרוע אותם. סביר להניח שתהיו מוגבלים מאוד מבחינת קבלת אשראי בבנק ובמקומות אחרים והמצב עשוי להיות לא נעים.

מה עושים במידה וצריכים הלוואה דווקא בזמן שהחשבון מוגבל?

במידה והחשבון שלכם הוגבל זה לא מבשר טובות למצב הפיננסי שלכם. השיקים שחזרו הם רק קצה הקרחון וכעת תצטרכו לשאת גם בריביות ובקנסות על החזרת השיקים, לשלם את השיקים לגופים שמסרתם להם את אותם שיקים ולהתמודד עם יתר ההוצאות החודשיות שלכם. במקרים כאלה ואחרים ייתכן ותזדקקו להלוואה. לא כל גוף פיננסי ישמח לתת לכם הלוואה במקרה של חשבון מוגבל ולכן עליכם לחפש אחר שירותי הלוואות לחשבונות מוגבלים. יש עדיין כמה גופים שמוכנים לעזור לאנשים בעלי חשבון מוגבל, כאשר הם צריכים את הכסף בדחיפות ואין להם דרך אחרת להתמודד עם המצב. אותם גופים יתנו הלוואה בתנאים מקלים יותר אולם אם באמת אותו אדם מוכיח שהוא זקוק לכסף וכיצד הוא יכול להיות ערב לכך שיעמוד בתשלומים.

דילוג לתוכן