הלוואות לגיל 18

הלוואות לצעירים בגיל 18

אומרים שהעולם שייך לצעירים, אך הרבה פעמים כשזה מגיע להלוואות ולגופים פיננסיים – לא כך הדבר. במקרים בהם צעירים בני 18 ובגילאים הקרובים צריכים הלוואה לכל מטרה שהיא, הבנקים מסרבים להעניק להם את סכום ההלוואה אותו הם צריכים עקב ההנחה על חוסר היכולת שלהם להחזיר את גובה ההלוואה בזמן. למרבה המזל, ישנם מגוון  רחב של פתרונות נוספים לקבלת הלוואות לגיל 18, אותם סיכמנו עבורכם במדריך זה.

מה הן הלוואות לבני 18 ולצעירים?

למרות שניתן לפתוח חשבון בנק לפני גיל 18, צעירים רבים הזקוקים להלוואה בנקאית לכל מטרה שהיא הרבה פעמים נתקלים בקיר ברזל כשהם פונים לבנק לקבלת ההלוואה. הסיבות לכך מבחינת הבנק הן די ברורות – צעירים ללא עבר תעסוקתי והוכחת יכולת החזרת ההלוואה אינם מהווים לקוחות אידיאלים לקבלת ההלוואה, בטח ובטח כשמדובר על סכומים גבוהים עבור לימודים, רכב, דירה וכו'.

במקרים בהם ההלוואה אינה מאושרת על ידי הבנק, ניתן לרוב לפנות למוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים לקבלת ההלוואה, דוגמת גמ"חים להלוואות, חברות אשראי וחברות ביטוח שונות. עם זאת, בכדי שלא תקלעו למערבולת מתמשכת של החזרי ההלוואה שלכם ולחובות שילוו אתכם שנים, מומלץ לבחון היטב את תנאי ההלוואה ואת הפתרונות והאפשרויות העומדים לרשותכם בטרם לקיחת ההלוואה.

לקיחת הלוואה בגיל 18 יכולה אף ללמד אתכם את החשיבות של התנהלות פיננסית נכונה, ותעזור לכם להתמודד נכון עם בעיות בעתיד ובהתנהלות מול הגופים הפיננסיים השונים.

הלוואות לגיל 18

לאילו מטרות לוקחים הלוואות לגיל 18?

בעוד שגופים חוץ בנקאיים יספקו עבורכם הלוואה כמעט לכל מטרה שהיא, המטרות הנפוצות ביותר לשמן לוקחים הלוואה בגיל 18 הן:

  • רישיון נהיגה: צעירים רבים שידם אינה משגת או שבאו מבית קשה נאלצים לקחת הלוואה על מנת לממן את לימודי הנהיגה והוצאת הרישיון. הוצאת רישיון נהיגה היא לרוב הכרחית עבור עבודה והכנסות עתידיות.
  • לימודים: צעירים המבקשים ללמוד מיד לאחר סיום לימודי התיכון שלהם, בעיקר אם לא עשו שירות צבאי, נאלצים להתמודד עם עלויות שכר הלימוד, העלולות להגיע לעשרות אלפי שקלים, ללא פיקדון צבאי או עזרה פיננסית כלשהי.
  • חתונה: צעירים רבים שבוחרים להתחתן בגיל 18 נאלצים להתמודד עם ההוצאות הכבדות הכרוכות בחתונה בגיל צעיר בו אין להם עדיין את המשאבים הדרושים לכך.

דילוג לתוכן