הלוואה מהירה בצ'קים

קבלת הלוואה מהירה בצ'קים

ישנם אינספור סוגי הלוואות שניתן לקחת. אחד מאותם סוגי הלוואות יהיו הלוואה מהירה בצ'קים. הלוואה זו פופולרית מאוד, בעיקר בקרב אנשים שפוטרו מהעבודה או כאלה שאינם מתנהלים בצורה נכונה בחשבון והמסמכים אותם הם מגישים לגופים הפיננסיים השונים במטרה לקבל הלוואה, עשויים יותר להזיק מאשר להועיל. בשל עובדה זו אותם אנשים מבקשים הלוואה ללא מסמכים או הלוואה מהירה שבהן התנאים מעט גמישים יותר, במיוחד כאשר המלווה מחזיר את ההלוואה בצ'קים.

מדוע דווקא בצ'קים ולא בהוראת קבע בחשבון?

לעתים רבות אנשים יזדקקו לכסף כאשר יש להם מינוס בחשבון או כאשר הם נוטים לחרוג מהמסגרת שלהם במהלך החודש. בשל עובדה זו הם לא רוצים שכספי ההלוואה "יבלעו" בחשבון שלהם וזה סתם ייצור מצב שהם מחזירים חלק מהכסף לבנק אבל נתקעים ללא כסף עליהם לצורך מחיה או תשלומים דחופים (לדוגמה כמו תשלום החשמל, רכישת אוכל וכד'). במקרים בהם המצב הכלכלי לא מי יודע מה אך רוצים לחסוך פרוצדורות רבות נוהגים הלווים לבקש הלוואה עם החזר בצ'קים. את ההלוואה הם יחזירו בפריסה של צ'קים לשנה או שנתיים בדרך כלל ולכן מדובר לרוב בהלוואות לטווח קצר.

הלוואה מהירה בצ'קים

מדוע לגוף הפיננסי יותר קל לתת הלוואה מהירה בצ'קים?

צ'קים שחוזרים בחשבון עשויים לגרום לקנסות וריביות לבעל החשבון, להטלת סנקציות רבות במידה והחשבון מוגבל ולספיגת הגבלות שונות ולא פשוטות שעשויות לפגוע בחייו של הלווה והפיכה למוגבל בבנק. על כן מתן שיקים כבטוחה להחזר תשלומי ההלוואה החודשיים היא סוג של התחייבות והפגנת אחראיות מטעם הלקוח עבור הגוף המלווה ולכן הוא מאפשר תנאים גמישים יותר למתן ההלוואה.

מה קורה במידה והשיק בכל זאת חוזר בחשבון?

זה תלוי. בדרך כלל אותו גוף פיננסי מבוטח בחברות ביטוח שיקים כמו ERN למשל. זה אומר שה ERN משלמת לגוף המלווה את כספי ההלוואה (גובה בדרך כלל כמה אחוזים על השירות) ובמקרה של שיק חוזר היא מפעילה נגד הלקוח הוצאה לפועל ופותחת נגדו בתביעה. ללקוח הזדמנות מיידית לשלם את תשלומי השיק ועמלות השיק שחזר אולם אם לא יעשה זאת ינקטו כנגדו הליכי הוצאה לפועל, עיקולים ועוד.

אז מתי בכל זאת ניתן הלוואה מהירה בצ'קים?

הלוואה מהירה בצ'קים יכולה להיות הלוואה שגם אדם שמצבו הכלכלי בסדר גמור ורוצה לעשות טיול ארוך בחו"ל וזקוק למשל לעוד 20-30 אלף שקל אך הוא יודע שיכול לעמוד בהוצאות החודשיות של פריסת השיקים כשיחזור לארץ ועבודה, כאשר השכר שלו והכסף שיש לו בחשבון יכסו את תשלומי ההלוואה. כך הוא נהנה מהכסף בטווח הקצר, פורס את התשלומים בצ'קים לשנה או שנתיים ויכול ליהנות כעת מטיול החלומות שלו. ללא קשר למקרה הזה כדאי לקחת הלוואה רק כאשר באמת צריך את הכסף או כאשר היא מאפשרת לנו לחסוך ולצמצם בהוצאות החודשיות.

דילוג לתוכן