הלוואה חוץ בנקאית עד 500,000 ש"ח

צריכים הלוואה חוץ בנקאית עד 500,000 ש"ח

כאשר מדובר על הלוואות גדולות לרוב הגוף הראשון שנפנה אליו יהיה הבנק שלנו. זה שמכיר את הפעילות שלנו בחנות, יודע כבר במה אנו עוסקים, מה קורה בחיים שלנו, מה מצבנו המשפחתי ועוד. העניין הוא שככל שעוברים השנים הבנקים פועלים יותר לפי אלגוריתמים וציונים של דירוגי אשראי הכתובים לצד שמכם במערכות הסטטיסטיקות והנתונים והולכים בעיקר לפי זה כאשר צריך לאשר לכם הלוואה. כאשר אנו מדברים על הלוואה של עד חצי מיליון שקלים הבנק לרוב לא יספק אותה, אלא אם כן מדובר במשכנתא המיועדת לרכישת דירה. לכל שימוש אחר כדאי שתכירו אופציות חוץ בנקאיות.

הלוואה חוץ בנקאית עד 500,000 ש"ח

ההבדל בין הלוואה בנקאית לחוץ בנקאית ?

הלוואה בנקאית היא הלוואה הניתנת לכם על ידי הבנק והיא כוללת חלק ממסגרת האשראי הכללית שהבנק אישר לכם. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה הניתנת לכם על ידי גופים חיצוניים, שהם לא הבנק, והיא ניתנת לכם בלא קשר למסגרת הבנקאית שלכם ולמה שהבנק מאשר לכם. בדרך כלל הלוואות אלה יתקבלו בתנאים גמישים יותר מהבנק אולם כאשר מדובר בהלוואות גדולות אל תצפו שהריבית תהיה נמוכה כמו במשכנתא או בפריסת תשלומים הדומה למשכנתא.

מי זקוק להלוואות גדול של עד חצי מיליון שקלים ?

בדרך כלל יהיה מדובר בקהל יעד של עסקים אולם גם אנשים פרטיים עשויים להזדקק לסכומים של מאות אלפי שקלים. כך למשל בעלי בית המעוניינים להוסיף חדר בבית או לשפר את הבית ולהחליט את הריהוט, חדרי האמבטיה, המטבח ועוד. אנשים הזקוקים חס וחלילה לכסף לצורך טיפול רפואי. אנשים הזקוקים למימון רכב או אנשים הזקוקים לסכום כסף גדול לצורך איחוד הלוואות והפחתת ההוצאה החודשית.

מי מספק הלוואות מסוג זה ?

הלוואה חוץ בנקאית עד 500,000 תוכלו לקבל בעיקר מחברות חוץ בנקאיות כמו חברות ביטוח, חברות אשראי וחברות מימון. למעשה עבור מרבית החברות הללו ההלוואות יהיו עד 100 אלף שקלים בלבד ועבור הלוואה גדולה יותר תצטרכו למצוא גופי מימון אחרים, בעלי אישור מטעם משרד האוצר להעניק הלוואות בצורה חוקית במדינת ישראל, ולבדוק היטב את תנאי ההלוואה המוצעת לכם.

דילוג לתוכן