הלוואה במזומן מיידי עד הבית

קבלת הלוואה במזומן מיידי עד הבית

ישנם רגעים בחיים שבהם אנו צריכים כסף ובאופן מידי. במקרים רבים שכאלה הבנק לא בהכרח יעמיד לקראתנו את ההלוואה באופן מידי וידרוש פרוצדורה שלמה, זמן המתנה עד שהמנהלים יועילו בטובם לדון בבקשה שלנו ועוד. במקרים כאלה ואחרים תצטרכו לפנות לגוף חיצוני ולבקש הלוואה במזומן מיידי עד הבית. כלומר הלוואה חוץ בנקאית, מגוף המורשה לתת הלוואות מטעם משרד האוצר וכזה שמוכן לספק לכם מזומן באותו יום או ביום שלמחרת הבקשה שלכם ואפילו עם שליח עד הבית.

למי מתאים הלוואה במזומן עד הבית?

הצורך במזומן באופן מידי יכול לנבוע כתוצאה מחוב ישן שצץ פתאום ואין לכם איך לסגור אותו עם המשכורת החודשית שלכם. זה יכול להיות גם תיקון לרכב המצריך תיקון בשווי אלפי שקלים, חופשה או נסיעה לא מתוכננת. במידה והמשכורת שלכם מתעכבת ואתם לא רוצים שההורדות בחשבון יחזרו או אפילו במקרה של טיפול רפואי דחוף המצריך כסף כמובן. כל אלה סיבות מובנות מדוע אדם יצטרך כסף מזומן ובאופן מידי.

הלוואה במזומן מיידי עד הבית

היתרונות של הלוואה מסוג זה:

  • אין צורך להגיע למקום – ישנן חברות הדורשות מכם להגיע אליהן כדי לקבל את הכסף או לחתום על טפסים. בהלוואה מסוג זה השליח מגיע עם הכסף עד אליכם הביתה. לכן מדובר ביתרון נהדר גם עבור מי שאינו נייד או אינו יכול לאפשר לעצמו להפסיד יום עבודה לנסיעה או אפילו ללא כסף לנסיעה.
  • בדרך כלל אין צורך להגיש טפסים מיוחדים – צילום ת.ז ובדיקה בסיסית בדרך כלל יספיקו לאותן חברות להעניק הלוואה במזומן מיידי עד הבית. הסיבה לכך היא שמדובר בדרך כלל בהלוואות קצרות טווח ובסכומים קטנים. ברור לחברה שהמצב הכלכלי לא הכי טוב אם הלווה צריך מזומן באופן מידי.
  • אישור מהיר – הלוואה במזומן מיידי עד הבית נקראת כך כיוון שהחברות בודקות את נתוני הלקוח כבר באותו היום או מקסימום ביום שלמחרת הבקשה בהתאם לעומס והלקוח מקבל תשובה. לעתים אפילו הכסף יתקבל מהיום להיום או מהיום למחר.
  • ללא ערבים וביטחונות – הלוואות קטנות מסוג זה בדרך כלל לא דורשים ערבים או ביטחונות.

מהם התנאים לקבלת ההלוואה?

הלוואה במזומן מיידי עד הבית בדרך כלל לא מצריכה תנאים נוקשים לצורך קבלת ההלוואה. כמו בכל בקשה להלוואה ומכל סוג, מתבצעת בדיקה בסיסית על מבקש ההלוואה בהתאם לתעודת הזהות שלו ולנתוני אשראי שונים אולם בדרך כלל מלבד תעודת זהות לא מבקשים יותר בהלוואות מסוג זה. גם אם יבקשו מכם להגיש טפסים הרי שהתנאים הרבה פחות נוקשים מסוגי הלוואות אחרות. הסיבה לכך היא בשל העובדה שמדובר בהלוואה קצרת טווח, הניתנת בדרך כלל לאנשים שמצבם הכלכלי לא טוב ולכן הם צריכים את המזומן באופן מידי ו/או כי אין באפשרותם לממן עכשיו את מלוא סכום הטיפול הרפואי או הטיפול ברכב וכדומה.

דילוג לתוכן