גמ"ח הלוואות בפתח תקווה

מה זה גמ"ח הלוואות בפתח תקווה ?

פתח תקווה היא אחת הערים הגדולות והוותיקות בישראל. בשם שלה מסתתרת המילה תקווה. כאשר אנו מבקשים הלוואה מהבנק או מגוף פיננסי אחר אנו מלאים תקווה שהוא אכן יבין את המצוקה שלנו ואת הצורך בכסף. במידה ואתם במצוקה כלכלית, תשלומים מתחילים לחזור בחשבון (או עומדים לחזור בחשבון) דעו כי דווקא אז כשאתם הכי צריכים אותם בנקים וגופים שונים לא יהיו שם עבורכם. הסיבה לכך היא שהגוף המלווה יחשוש שמא לא יהיה לכם כושר החזר, כלומר שלא תוכלו להחזיר את ההלוואה. עבור אותם אנשים שבאמת לא יכולים להיעזר בגופים השונים אבל משוכנעים שיוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים ויציגו בפגישה פיזית תוכנית כיצד יעשו את זה – יוכלו לבקש גמ"ח הלוואות בפתח תקווה.

קבלת גמ"ח הלוואות בפתח תקווה

עבור מה מעניקים הלוואות גמ"ח?

הלוואות גמ"ח (גמילות חסדים) הן הלוואות ללא ריבית הניתנות בין ארגונים של יהודים ליהודים אחרים. למעשה, על פי ההלכה היהודית זוהי מצווה לעזור ולתת גמילות חסדים ליהודי אחר הזקוק לעזרה. הלוואת גמ"ח היא הלוואה לכל דבר ויש להחזירה (לא מדובר בתרומה) אולם היא ניתנת ללא ריבית, עם תנאי החזר נוחים בדרך כלל המתחשבים במצבכם הכלכלי וביכולות שלכם. להלוואות אלו יש יתרונות וחסרונות.

יתרונות גמ"ח הלוואות בפתח תקווה:

  •  הלוואות ניתנות גם לאלה שהבנקים וגופים אחרים לא עוזרים להם במתן הלוואה ונמצאים במצוקה כלכלית או בצורה כלכלי דחוף ואין לכם איך לקבל אותו אלא דרך הלוואת גמ"ח.
  • מדובר בהלוואה ללא ריבית. כלומר: אתם רק צריכים להחזיר בתשלומים את סכום ההלוואה שלקחתם.

חסרונות הלוואות גמ"ח:

  • מדובר בהלוואות קטנות בדרך כלל, בין כמה אלפי שקלים ל30 אלף שקלים.
  • אלו הלוואות שלוקח זמן רב יחסית לקבל אותן (בין כמה שבועות לכמה חודשים).
  • הלוואות אלו מצריכות לפחות פגישה פיזית אחת עם הארגון המספק את ההלוואה.
  • הלוואות אלו מצריכות החתמת ערבים. גם כך לארגון יש סיכון גבוה במתן הלוואה למשפחות נזקקות וההלוואה ניתנת ללא ריבית, אז לכל הפחות הארגון רוצה להבטיח את עצמו שיקבלו את תשלומי ההלוואה בכל חודש בדרך זו או אחרת.

האם יש דרך לקבל את כספי ההלוואה במהירות?

על אף שאולי תתקלו בכמה אגודות שיציגו לכם הלוואות גמ"ח דחופות או ישתמשו במונח "אקספרס" הרי שמדובר בשירות מהיר יותר של קבלת ההלוואה ביחס לאגודות אחרות בתחום אולם לא ביחס להלוואה רגילה שלעתים רבות מתקבלת תוך מספר ימי עסקים. ישנן אגודות שיתחשבו בדחיפות המצב לצורך קידום הבקשה ומתן הכסף במהירות יחסית בשל בקשות חריגות.

דילוג לתוכן