הלוואות בלי תלושים

הלוואה בלי תלושי שכר

הלוואה בלי תלושים כצורך קיומי

הלוואות בלי תלושים מהוות צורך קיומי לא רק של עסקים אלא של כל אדם, שכיר או עצמאי, כדי לשרוד את חיי היומיום. ישנן הוצאות גבוהות כמו רכב, חופשה בחו"ל לכל המשפחה, חתונה או בר מצווה שדורשות עשרות אלפי שקלים שלא מזינים למרבית האנשים שמשלמים משכנתא ותשלומי בית ספר ומעון אך מדובר על סכום אפשר לחסוך בכמה שנים. הבעיה היא, שאין לנו כמה שנים לחסוך ואנו צריכים את הכסף עכשיו. פה נכנסת לתמונה ההלוואה שמעניקה לכם בטחון לבצע את מה שאתם צריכים, אך כמובן תצטרכו להחזיר אותה במהלך פרק הזמן שנקבע. כאן מדובר על משימה אפשרית יותר ובהחזר חודשי מתלוש המשכורת.

הלוואות בלי תלושים

מה קורה שאין תלושים?

הלוואה בלי תלושים היא דרך ללוות כסף ללא הכנסה סדירה בצורה של תלושי משכורת. לרבים, ישנה הבנה מוטעית כך שאם שאין תלושי משכורת, אין הכנסה. הדבר לא נכון בהכרח כיוון שישנם אנשים רבים שאין להם תלושי שכר מתאימים לגובה ההלוואה שהם מבקשים אך תלושים אלו לא משקפים את מצבם הכלכלי והכנסתם האמתי. ישנם אנשים רבים שמכירים חלק מדירתם ודורשים כסף למען שיפוץ ותחזוקת הנכס, ישנם אנשים בעלי עסקים שמרוויחים כסף רב מהעסק שלהם וצריכים הלוואה לשיפוצים או קניית מכשירים ואביזרים חדשים לעסק אך אין בידיהם כרגע את ההון הנדרש אף כי העסק כבר מכניס כסף ומרוויח בכל חודש. ההבנה שתלושי משכורת אינם משקפים דבר בחלק מהמקרים תורמת לצמיחתם של הלוואות בלי תלושים.

במה כן מתחשב הגוף המלווה?

הגוף המלווה מתחשב במכלול של כל הגורמים. מיהו האדם שעומד מולו ומבקש הלוואה בלי תלושים, מה הם נכסיו, ממה הוא מתקיים, מה הם הכנסתיו השונות מלבד תלושי המשכורת. ישנם אנשים רבים שמשקיעים את כספם בהשקעות סולידיות ואין בידיהם כלל תלושי משכורת, אין זה אומר שאין הון לאותו אדם ושאין לו כסף אלא הכסף מושקע ולא נראה כלל בעובר ושב או בצורה של תלושי מסודרים. גם אדם שכיר יכול להיקלע למצב כזה שהתלושים אינם משקפים את הכנסותיו והונו האמתיים ולכן ההבנה שתלושים לא משקפים את המציאות בחלק מהמקרים הולכת וגדלה.

דילוג לתוכן